Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Miss Temaki Strijp S.. Meer weten? Ontdek meer
Jules
19 jun 2026 om 20:10
De portie voor een XL pokébowl viel erg tegen. Met name de hoeveelheid rijst. Eerdere bestellingen van mij bij dit restaurant bevatte aanzienlijk meer inhoud.
Manon
31 mei 2026 om 20:36
Smaakte goed. Eten was al klaar toen ik aankwam.
Van
25 apr 2026 om 20:56
Eten koud bezorgd, te lang onderweg, bedankt. Het wordt tijd dat Thuisbezorgd met fooien achteraf gaat werken.
Colette
21 apr 2026 om 18:47
Het was heerlijk zo zo weer hier bestellen echt de moeite waard
Eric
15 mrt 2026 om 22:28
Heerlojk
Adrien
13 mrt 2026 om 21:52
Delicious food and well packaged. Time delivery too long (1h iso 20-30’)